Дієтологи з'ясували, що червоне вино можна пити без ризику ожиріння

Переглядів: 626
Дієтологи з'ясували, що червоне вино можна пити без ризику ожиріння

Пиво пов'язане з підвищеним ризиком ожиріння, проте червоне вино — з меншим обсягом відкладень жиру в черевній порожнині, з'ясували фахівці з харчування з Університету штату Айова в США. 

Дослідники проаналізували дані 1869 британців 40–79 років зі сховища медичної та генетичної інформації UK Biobank, які повідомили про свої дієтичні звички, алкоголь і спосіб життя. Також вчені врахували відомості про вагу, зростання та склад тіла кожного респондента.

Як з'ясувалося, вживання пива та міцних спиртних напоїв було пов'язане з підвищенням рівня вісцерального жиру — жирових відкладень між органами черевної порожнини, пов'язаних із зростанням ризику серцево-судинних захворювань, метаболічного синдрому та інших проблем зі здоров'ям. При цьому вживання вина не призводило до таких проблем. Більше того, у любителів червоного вина вісцерального жиру було менше. Споживання білого ж пов'язане з вищою мінеральною щільністю кісткової тканини.

"Старіння часто супроводжується збільшенням обсягу небезпечного жиру, який може призвести до підвищеного ризику серцево-судинних захворювань, а також зниженням мінеральної щільності кісткової тканини", - зазначають дослідники.

Алкоголь давно вважається одним із факторів ризику розвитку ожиріння, проте дані про цей ризик були досить суперечливими. Нове дослідження показує, що залежно від виду алкоголю, його зв'язок з ожирінням може відрізнятися. Однак потрібно з'ясувати, як на ризики впливає кількість алкоголю, що вживається, і чи немає інших факторів, які могли б пояснити цей зв'язок. Також дослідників цікавить, як харчування, включаючи вживання алкоголю, пов'язане з тими чи іншими когнітивними порушеннями людей похилого віку.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: