Генетик назвав міфи про правильне харчування

Британський вчений-генетик Тім Спектор поставив під сумнів заяву про шкоду солі, користі риби, веганства та обов'язкового прийому їжі вранці.
Так, він вважає сніданок необов'язковим прийомом їжі. За словами вченого, підтвердження думки, що пропуску їжі примушує набирати вагу або знижує рівень метаболізму, відсутні. Навпаки, аналіз досліджень відмови від сніданку, опублікованих у Британському медичному журналі, показав, що голодування тривалістю понад 12 годин може знизити рівень інсуліну та допомогти деяким людям схуднути.
Також Спектор поставив під сумнів заяву про користь риби. Він вважає, що одержимістю людей рибою маніпулюють компанії, які виробляють харчові продукти та харчові добавки. Фактично доказів того, що добавки омега-3 корисні, не існує, зазначив експерт.
Міфом він назвав і твердження про необхідність скорочення споживання солі. Дослідження зниження споживання солі не виявили жодного зниження ризику серцевих нападів, інсультів та смерті, додав Спектор.


















