Гіпертонікам на замітку: медики розповіли, який сік найкраще знижує тиск

Переглядів: 629
Гіпертонікам на замітку: медики розповіли, який сік найкраще знижує тиск

Вчені з'ясували, який корисний напій для гіпертоніків.

Коли тиск скаче

З проблемою високого тиску, вірніше, його різкого підвищення, знайомі не з чуток більше половини жителів Землі. Тому в інтернеті з кожним роком зростає кількість пошукових запитів на цю тему. Щоб допомогти людям, вчені різних країн присвячують темі гіпертонії безліч досліджень.

Нещодавно в цьому досягли успіху вчені з Токійського університету медицини та стоматології та Інституту селекції рослин Тусона. Вони знайшли спосіб швидко, ефективно та смачно знизити тиск.

Дослідники з'ясували, що томатний сік сприяє плавному, але швидкому зниженню тиску.

Сік, який лікує

Такого висновку автори досліджень дійшли після тривалого спостереження за життям і здоров'ям 481 добровольця. Протягом року ретельно фіксувалося, що вони пили та їли, а також як продукти та напої впливали на рівень тиску.

Виявилося, що показники на тонометрах значно покращали в учасників, які часто пили томатний сік. Більше того, напій сприятливо вплинув і на інші важливі показники: систолічний та діастолічний тиск, а також знизив рівень «шкідливого» холестерину.

Дякую калію

Вчені пояснили, що чудовий результат було отримано завдяки високому рівню вмісту калію у натуральному напої. Виявляється, цей мікроелемент сприяє виведенню рідини з організму.

При недостатньому вживанні продуктів, багатих на калій, рідина, що затримується в організмі, тисне на стінки судин і збільшує показники кров'яного тиску.

Вчені також порадили всім гіпертонікам не обмежуватися лише томатною дієтою, а постаратися виключити зі свого раціону сіль, алкоголь та надто жирні продукти. Все це лише сприяє набору ваги та зростання цифр на табло електронних тонометрів.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: