Як правильно «запивати стрес»

Англійські вчені назвали напої, що захищають серце під час стресу.
Жити в 21 столітті - означає регулярно відчувати стрес та почуття тривоги. Люди турбуються про своє здоров'я, економічну ситуацію в країні та інші речі. Звичайно, більшість змін, що відбуваються в житті, близько приймати до серця не варто. Однак відмовитися від проблем виходить далеко не у всіх.
Англійські вчені виявили спосіб мінімізувати наслідки стресу без прийому серйозних лікарських препаратів.
Дослідники з Університету Бірмінгема провели серію наукових експериментів та довели, що какао позитивно впливає на здоров'я серця та допомагає уникати погіршення здоров'я під час несподіваних потрясінь.
Зокрема, вчені дійшли висновку, що в бобах какао висока концентрація флаваноїдів (група природних кисневмісних гетероциклічних сполук, похідних бензо-гамма-пірону). Ці речовини дуже позитивно впливають стан кровоносних судин під час психічного напруги. Просто кажучи, флаваноїди зміцнюють стінки судин, після чого ніякий стрес їм не страшний.
Таким чином, якщо ви відчуваєте тривогу, втому та апатію, включіть у свій щоденний раціон смачний какао. І ваше життя, цілком імовірно, заграє новими фарбами.
Більше того, захиститись від стресу зі смаком можна і за допомогою інших напоїв: чаю з малиною, вишневим або виноградним соком, зеленим чаєм. Пийте більше таких напоїв, і ви забудете, що таке стрес. А ще – частіше усміхайтесь! Це найпростіший і найефективніший спосіб прогнати геть тривогу.


















