Названий продукт, який різко збільшує ризик деменції

Вчені з'ясували, що щоденне вживання однієї порції бекону майже на 50% збільшує ризик розвитку деменції.
Команда фахівців з Університету Лідса до Великобританії в період з 2006 по 2010 рік вивчала дані людей віком від 40 до 69 років із британського біобанку.
Провівши аналіз генетичних даних та інформації про стан здоров'я близько 500 тисяч осіб, вчені дійшли висновку, що щоденне вживання скибочки бекону (25 г) підвищує ризик розвитку деменції на 44%.
За вісім років досліджень експерти виявили майже 2900 випадків деменції, включаючи хворобу Альцгеймера. Уточняться також, що найчастіше від цього захворювання страждали чоловіки.
Фахівці зазначили, що хворі також курили, страждали від надмірної ваги та їли багато нездорової їжі.
Проте, фахівці уточнили, що результати дослідження стосуються тих, хто зловживав так званою м'ясною продукцією. До неї, крім бекону, можна віднести різні ковбасні та сосисочні вироби.
Разом з тим, вчені зробили висновок, що при щоденному вживанні 50 грамів необробленого м'яса, наприклад, яловичини або телятини, ризик розвитку деменції знижується майже на одну п'яту.
Згідно з даними Міжнародного фонду боротьби з хворобою Альцгеймера, до 2030 року на планеті мешкатимуть майже 82 мільйони людей з деменцією. Ця хвороба призводить до поступового зниження розумових процесів. При несприятливому збігу обставин і відсутності адекватного лікування людина в результаті може виявитися інвалідом, не здатним самостійно жити, одягатися, їсти і виконувати інші звичайні раніше дії.
Однак, за оцінками медиків, такий сценарій можна змінити та запобігти негативним наслідкам. Приблизно в 40 відсотках випадків, якщо людина вчасно отримає лікування, змінить спосіб життя, то вона може і не потрапити до числа сучасників, у яких діагностують недоумство.


















