Названий напій, що захищає серце під час стресу

Регулярне вживання какао здатне захистити серце під час стресових ситуацій.
Такого висновку дійшли вчені з Університету Бірмінгема, дослідження яких опубліковано в журналі Nutrients.
Фахівці з'ясували, що флаваноїди, що містяться в бобових, — група природних кисневмісних гетероциклічних сполук, похідних бензо-гамма-пірону — позитивно впливають на функції кровоносних судин під час психічної напруги.
— Вживання какао, багатого на флаваноїди, може бути ефективним способом зменшення тимчасових порушень ендотеліальної функції після стресу та покращення кровотоку під час стресових епізодів, — повідомили автори дослідження.
Вчені рекомендували включити какао в щоденний раціон, нагадавши, що флаваноїди містяться і в інших продуктах: зеленому чаї, малині, вишні, ожині та винограді.
Раніше вчені виявили омолоджуючий ефект малини та її користь у боротьбі із зайвою вагою.
Відомо, що одна чашка червоної малини містить лише 80 калорій, є джерелом вітаміну С і містить дев'ять грамів клітковини, що більше ніж у будь-якій іншій ягоді. При цьому має низький глікемічний індекс і багато фітохімічних речовин, які на молекулярному рівні допомагають уповільнити старіння і уникнути ожиріння.
Нутриціоло Марк Гілберт розповів про правила харчування, здатні покращити здоров'я і продовжити життя.


















