Нефільтрована кава небезпечна для здоров'я, попередили вчені

Результати багаторічного дослідження показали, що нефільтрована кава містить шкідливі для серця речовини.
Фільтруй не лише базар
Багато хто з нас без філіжанки кави прокидаються вранці насилу. Але чи справді цей напій такий корисний? У пошуку відповіді на це питання швейцарські вчені провели дослідження і дійшли висновку, що якщо вже пити каву, то лише фільтрована.
– Справа в тому, що нефільтрована кава містить речовини, які підвищують рівень холестерину в крові. Використання фільтра видаляє їх та знижує ймовірність серцевих нападів та ризик передчасної смерті, – сказав автор дослідження, професор Даг Телле з Ґетеборгського університету.
Лови шкідливі речовини
Як запевняють автори, їхнє дослідження переконливо доводить, що методи приготування кави не тільки пов'язані з ризиками серцевих нападів, а й впливають на тривалість життя. Так, це погана новина для любителів кави, приготовленої у френч-пресі та класичними методами заварювання.
– Нефільтрована кава містить кафестол та кахвеол, які можуть підвищувати рівень тригліцеридів та «поганого» холестерину. Тому дотримуйтесь способу заварювання в краплинній кавоварці або за допомогою паперового фільтра, щоб уловлювати шкідливі речовини, – радить американський дієтолог Ліза Драйєр.
Живи довше
Вражає те, що у цьому дослідженні взяли участь понад півмільйона норвезьких чоловіків та жінок віком від 20 до 79 років протягом 20-річного періоду! У результаті з'ясувалося, що нефільтрована кава підвищує ризик смерті через проблеми із серцем.
При цьому фільтрована кава була пов'язана з 15% зниженням смертності від будь-якої причини, на 12% - зі зниженням ризику померти від серцево-судинних захворювань у чоловіків і на 20% - у жінок порівняно з тими, хто взагалі не пив кави.


















