Профілактика недоумства, онкології, захворювань серця та інша користь мигдалю для здоров'я

Переглядів: 801
Профілактика недоумства, онкології, захворювань серця та інша користь мигдалю для здоров'я

Мигдаль краще їсти натще. У жмені, а це приблизно 23 штуки, міститься 3,5 г клітковини, 6 г білка та 14 г жиру. Ефект від його регулярного вживання можна відчути вже за 8-10 днів.

1. Білок

В одній жмені мигдалю міститься восьма частина денної норми білка, за що його люблять вегетаріанці.

2. Баланс холестерину

Численні дослідження довели: вживання цього продукту нормалізує рівень холестерину.

3. Вітамін Е

У кількох насінні — третина денної норми цього вітаміну. Це профілактика захворювань та хвороби Альцгеймера. Жінки його люблять за запобігання появі зморшок.

4. Зниження  ваги

Тільки додайте до свого раціону одну жменю мигдалю, щоб не перевищити вашу норму калорій.

5. Знижує ризик онкології

Це засвідчили дослідження Університету Мехіко. Вчені оцінювали ризик виникнення раку грудей та товстої кишки. Він зменшується у 2-3 рази.

6. Зміцнює здоров'я серця

50 г мигдалю на день благотворно вплинуть на судини, підвищать рівень антиоксидантів, зменшать тиск.

7. Поліпшує сон

Магній, кальцій та мелатонін розслаблять м'язи та нормалізують сон.

8. Баланс цукру у крові

Магній підвищує інсулінорезистентність, що є чудовою профілактикою цукрового діабету.

9. Пробиотик для кишечника

Мигдальне масло або сам мигдаль нормалізує мікрофлору кишечника. Дослідники знайшли у ньому корисний пробіотик.

10. Покращує когнітивну функцію

Високий вміст вітаміну Е і особливо альфа-токоферолу підвищує мозкову активність і благотворно позначається на судинній системі головного мозку.

11. Здоров'я волосся та шкіри

Шкіра засяє зсередини, волосся стане міцним і блискучим завдяки вітамінам Е і В, цинку, залозу, нікотинової кислоти, рибофлавіну.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: