Сухофрукти допоможуть від недоумства та анемії, зміцнять серце

Переглядів: 726
Сухофрукти допоможуть від недоумства та анемії, зміцнять серце

Стан серця безпосередньо залежить від здорового способу життя, достатньої фізичної активності та правильного харчування.

Оздоровити свій раціон і, як наслідок, організм можна без походів в аптеку. Та й на ринок часто бігати не доведеться, щоб купувати кілограмами свіжі овочі та фрукти. Максимальну користь можна “вичавити” навіть із однієї жмені сухофруктів та горіхів на день.

Нещодавнє дослідження, опубліковане в  Journal of Academy of Nutrition and Dietetics, пов'язує систематичне вживання сухофруктів із покращенням кардіометаболічного здоров'я учасників експерименту.

Ті, хто розпочинав свій день з жмені горіхів та різних сухофруктів, відчували себе енергійними весь день. Фахівці нагадують, що як профілактика різних захворювань краще вибирати сухофрукти, не покриті цукром, і без консервантів. Особливо це зауваження актуальне для діабетиків і тих, хто має надмірну масу тіла.

Якщо говорити про корисні властивості кожного сухофрукта окремо, то курага та родзинки багаті на фенол. Їх вживання зменшує можливість виникнення серцевих захворювань та дегенеративних захворювань головного мозку (недоумства або деменції).

Сушені фініки, як будь-який сухофрукт, доступні весь рік. У них багато натурального цукру: фруктози, сахарози та глюкози. Перемелені фініки – чудова природна основа для здорових цукерок. У фініках також багато заліза, їх рекомендують їсти для профілактики та як допоміжний натуральний засіб для лікування анемії.

У дослідженні радять звернути увагу і на сушені журавлини. У ній багато антоціанів. Через них ця ягода має такий темно-червоний колір. Для людини вона примітна тим, що має протиракові та протизапальні властивості. Журавлина також покращує зір і запобігає серцево-судинним захворюванням.

А всі разом ці сухофрукти, завдяки вмісту клітковини та антиоксидантів, благотворно впливають на кишечника.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: