Вчені назвали напій, що знижує артеріальний тиск

Томатний сік може знижувати кров'яний тиск та рівень холестерину у людей із ризиком серцевих захворювань.
Такого висновку дійшли японські вчені. Їхнє дослідження опубліковано в журналі Food Science and Nutrition.
Фахівці відібрали 481 добровольця, які протягом року вживали несолоний томатний сік у необмежених кількостях. Кожен із учасників вів щоденник, вказуючи у ньому будь-які зміни у стані здоров'я.
Наприкінці експерименту вчені порівняли показники всіх піддослідних і дійшли висновку, що більшість учасників з предгипертонией чи гіпертонією артеріальний тиск впав у середньому втричі.
При цьому солоний сік, попереджають автори, може мати протилежний ефект. Вони рекомендували вживати напій без добавок.
Фахівці зазначають, що профілактику інсульту необхідно розпочати негайно. Насамперед, слід знизити вживання солі. Виключити з раціону ковбаси, чіпси, копченості з м'яса та риби. По-друге, зниження ризику ожиріння, що з високим артеріальним тиском, лікарі рекомендують регулярно займатися спортом.
Необхідно вживати жирну рибу, рапсову, кукурудзяну, соняшникову олії, авокадо і мигдаль.
Також лікарі радять збільшити споживання овочів та фруктів. Крім того, важливо кинути палити. Ця звичка здатна підвищити артеріальний тиск, збільшити ризик інсульту та завдати серйозної шкоди всьому організму.


















