Вчені назвали знижуючу ризик смерті при коронавірусі харчову добавку

Переглядів: 606
Вчені назвали знижуючу ризик смерті при коронавірусі харчову добавку

Вчені визначили, що вживання харчових добавок із цинком знижує ризик смертельних наслідків, а також скорочує час одужання пацієнтів із COVID-19.

Фахівці медичного дослідницького інституту госпіталю дель Мар та університету Помпеу Фабра провели аналіз рівня цинку у 249 дорослих, які були заражені вірусом. Наголошується, що вони проходили лікування з 9 березня по 1 квітня 2020 року.

Згідно з опублікованими даними, у лікарні середня тривалість перебування пацієнтів із низьким значенням мікроелементом в організмі склала 25 днів, тоді як у людей із нормальними показниками 8 днів.

Крім того, вміст цинку в крові був приблизно на 20% вищим у тих, хто переніс інфекцію.

Фахівці зазначають, що подібний прогноз обумовлений його впливом на імунний дисбаланс та підвищенням вірусного навантаження .

Як повідомляли «Кубанські новини», раніше вчені назвали вітамін, дефіцит якого пов'язаний із важким COVID-19.

Фахівці Медичного університету Туреччини в Анкарі вивчили зразки крові групи здорових людей та пацієнтів із COVID-19, які перебувають у відділенні реанімації у вкрай тяжкому стані. З'ясувалося, що у коронавірусом, що заразилися, була низька концентрація ретинолу (біодоступної форми вітаміну А) навіть у разі прийому ліків, що перешкоджають його виведенню організму.

Нові штами COVID-19 найчастіше з'являються в організмі людей з хронічними, онкологічними та аутоімунними захворюваннями, з ослабленим імунітетом.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: