Вчені виявили омолоджуючий ефект малини

Переглядів: 538
Вчені виявили омолоджуючий ефект малини

Дослідження підтверджують користь малини у боротьбі із зайвою вагою та віковими змінами.

Мало калорій та багато клітковини

Відомо, що одна чашка червоної малини містить лише 80 калорій, є джерелом вітаміну С і містить дев'ять грамів клітковини, що більше ніж у будь-якій іншій ягоді. При цьому має низький глікемічний індекс і багато фітохімічних речовин, які на молекулярному рівні допомагають уповільнити старіння і уникнути ожиріння.

Їж і худий

Дослідження на тваринах, проведене американськими вченими, показало, що фітохімічні речовини малини ефективно знижують набір ваги навіть за неправильного харчування.

- Додавання малинового соку, концентрату малинового пюре та комбінації еллагової кислоти та кетонів малини значно знизило зайву вагу у мишей, які отримували жирну та калорійну їжу. У цьому випадку приріст ваги був на рівні мишей, які отримували дієтичне харчування, - сказав один із авторів роботи доктор Ніл Шей.

Баба – ягідка знову?

Паралельно вчені центру вивчення проблем старіння при університеті Тафтса оцінили ефективність харчування з додаванням червоної малини щодо вікових когнітивних показників у лабораторних мишей.

Вони виявили, що порівняно зі своїми побратимами, які отримували стандартне харчування, миші на дієті з додаванням екстракту малини краще справлялися з тестами, що вимірюють психомоторну координацію, тонус м'язів, силу і витривалість.

– Дослідження на тваринних моделях допомагають нам наблизитись до способів усунути проблеми, пов'язані зі старінням людей, – робить висновок провідний дослідник  Барбара Шукітт-Хейл.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: