Таких висновків дійшли австралійські вчені з Університету Квінсленду разом із колегами з Німецького центру нейродегенеративних захворювань у Дрездені.
Раніше вже було відомо, що хімічні речовини, що містяться в рослинах, — так звані фітонутрієнти, наприклад ресвератрол у червоному винограді або епігаллокатехін-3-галлат (EGCG) у зеленому чаї, надають позитивний вплив на різні органи, включаючи мозок.
Згідно з новими даними досліджень, високі концентрації деяких фітонутрієнтів стимулюють нейрогенез – процес генерації нових нейронів головного мозку.
Результати експерименту показали, що вирощені в лабораторії стовбурові клітини мозку дорослих мишей генерували більше нейронів і були краще захищені від загибелі, якщо клітинні культури додавали кверцетин або дигідроксибензойну кислоту (DHBA) — фітонутрієнти, що містяться в яблуках.
При цьому особливо активно розмножувалися певні стовбурові клітини – попередники гіпокампу у структурах мозку дорослих гризунів, пов'язаних із навчанням та пам'яттю.
Продукти харчування, які вважаються корисними, можуть бути шкідливими, розповіла лікар-дієтолог Олена Соломатина.
Лікар навела приклад алергію на молоко. Існує така хвороба, як непереносимість лактози. Вона буває як спадковою, так і сформованою.
Корисним продуктом є йогурт, який покращує травлення. Лактоза, що міститься в ньому, перероблена, тому він добре засвоюється. Проте, часто у складі є консерванти і барвники, а лактобактерії мертві. Тому такий йогурт не має користі.
М'ясо, як нагадала Олена Соломатина, містить вітамін B12 - він потрібен для кровотворення та нормальної роботи нервової системи. Залізо необхідне для нормального обміну речовин та дихання тканин. Проте, часте вживання м'яса збільшує ризик виникнення раку кишечника.
Насамперед необхідно скоротити загальне споживання калорій. За словами фахівця, низькокалорійний раціон може уповільнити старіння та захистити від розвитку раку, діабету та хвороби Альцгеймера.



















