Вчені пов'язали вживання вина зі зниженням ризику діабету

Вживання вина за обідом пов'язане зі зниженням ризику розвитку діабету, з'ясували дослідники з університету Тулейна в США.
Дослідники проаналізували записи UK Biobank, найбільшого сховища генетичної та медичної інформації, де містяться приблизно 500 тис. добровольців. Вони відібрали дані про понад 312 тис. осіб, які повідомили про вживання алкоголю. Приблизно у 8600 їх за 11 років спостережень розвинувся діабет 2 типу.
«Клінічні дослідження раніше показали, що помірне вживання алкоголю може мати деякі переваги для здоров'я, зокрема метаболізму глюкози. Однак залишалося незрозумілим, чи впливають переваги метаболізму глюкози на зниження захворюваності на діабет 2 типу», — пояснили дослідники.
Помірне вживання алкоголю (приблизно келих вина) під час їжі було пов'язано на 14% з нижчим ризиком розвитку діабету. При детальнішому розгляді з'ясувалося, що ризики знижуються при вживанні вина, а при вживанні пива чи лікерів навпаки зростають.
Більшість учасників дослідження були дорослими білими європейського походження, тому невідомо, як вино може бути пов'язане з діабетом в інших груп населення, зазначають автори роботи.


















