Вчені з'ясували, скільки чашок кави на день корисно пити для серця

Щоденне вживання ароматного напою може принести користь серцю та допомогти прожити довше.
Австралійські вчені провели кілька досліджень та з'ясували, що регулярне вживання кави знижує ризик серцево-судинних захворювань та аритмії, а також дозволяє продовжити життя пацієнтам.
Вживання кави та здоров'я серця
Вчені спиралися на медичні дані понад півмільйона людей із британського біобанку, за якими спостерігали протягом 10 років. Дослідники вивчили різні рівні споживання кави (від 1 до 6 чашок на день) та зв'язок із серцево-судинними захворюваннями, аритмією та смертністю.
Для першого дослідження вони вивчили дані понад 380 тисяч здорових людей. Вчені виявили, що у тих, хто випивав дві чи три чашки кави на день, на 10-15% знижувався ризик розвитку ішемічної хвороби серця, аритмії, серцевої недостатності чи смерті з будь-якої причини. А ті, хто щодня випивав по одній чашці напою, що бадьорить, мали менше шансів на розвиток інсульту або смерті, пов'язаної з хворобами серця.
У другому дослідженні було проаналізовано дані понад 34 тисяч осіб, які вже мали якусь форму серцево-судинних захворювань. З'ясувалося, що серед тих, хто випивав дві-три чашки кави на день, також знижувалися шанси померти порівняно з тими, хто його взагалі не пив.
- Ми виявили, що вживання кави або мало нейтральний ефект, тобто не завдавало шкоди, або було пов'язане з користю для здоров'я серця, - зазначив провідний автор дослідження, професор Пітер Кістлер . - Наше дослідження показує, що регулярне вживання кави безпечне і можливо частиною здорової дієти для людей із серцевими захворюваннями.
Як кавові зерна можуть принести користь?
Головна діюча речовина кави – це кофеїн. Усього ж кавові зерна містять понад сотню біологічно активних сполук. За словами дослідників, вони допомагають покращити чутливість до інсуліну, боротися із запальними процесами, зменшити окисний стрес, прискорити метаболізм та блокувати рецептори, пов'язані з порушенням серцевого ритму.


















