У чому користь горіхів і чи можуть вони нашкодити організму

Переглядів: 706
У чому користь горіхів і чи можуть вони нашкодити організму

Різні горіхи мають безперечні корисні властивості, але при цьому існують і ризики їх вживання.

Горіхи - багаті джерела вітамінів та поживних речовин. Вони містять клітковину, вітаміни та мінерали. Користь горіхів у тому, що вони можуть стати ситним перекушуванням або відмінним доповненням до страв.

Їхні корисні властивості розкриваються повною мірою, коли вони становлять малу дозу раціону. Велика кількість цього суперфуду здатна викликати алергію, тяжкість у животі або навіть отруєння. Горіхи – це лише корисне та смачне доповнення, не допускайте, щоб вони становили основу раціону.

Грецький горіх . Складається на 65% корисних жирів. На відміну від інших горіхів, волоські скорочують ризик серцево-судинних захворювань, повідомляє іспанська газета La Vanguardia. Вчені з'ясували, що лише три порції волоських горіхів на тиждень (одна порція - 28 г) зменшують ризик смерті від різних причин на 45%, при цьому смертність від серцево-судинних захворювань знижується на 55%.

Мигдаль. Допомагає налагодити роботу травної системи та збалансувати вагу. Дослідження вчених з Університету Мехіко встановили, що регулярне вживання горіхів знижує ризик виникнення раку грудей та раку товстої кишки у 2-3 рази. Щоб отримати користь від цих горіхів, експерти радять з'їдати 20 мигдалевих штук на день.

Фундук . У 50 г фундука міститься 85% денної норми магнію. Він покращує розумові здібності та нормалізує сон. Фундук дозволяється їсти хворим на цукровий діабет завдяки низькому глікемічному індексу. Різні вітаміни, що містяться у складі горіха, допомагають виділяти організму енергію з білків, жирів та вуглеводів.

Кеш'ю. Калорійність горіха становить 572 ккал на 100 г продукту. Бере участь у кровотворенні та нормалізує згортання крові. Білок у горіхах кешью засвоюється швидше разом із рослинними чи молочними білками. Тому додавати у різні страви ці горіхи – корисно.

Кедр. Лікарі рекомендують їсти кедрові горішки регулярно і потроху, так можна знизити ризик розвитку метаболічного синдрому. У складі кедра багато магнію та фосфору, які зміцнюють кістки. А цинк підтримує роботу імунної системи. Однак, кедрові горішки досить жирні та калорійні.

Арахіс . Дослідження, опубліковане в 2010 році в журналі «Поживні речовини», вказує на те, що вживання арахісу впливає на зниження ризику ішемічної хвороби серця та усунення жовчного каміння. Арахіс багатий на білки. Амінокислоти, присутні в ньому, благотворно впливають на ріст і розвиток організму людини.

Американське управління з контролю за якістю харчових продуктів та лікарських препаратів (FDA) розглядає горіхи як цінний харчовий продукт та з 2003 року офіційно рекомендує їх для профілактики серцево-судинних захворювань. Максимальна користь горіхів проявляється, якщо щодня в середньому з'їдати по 43 грами. Особливо варто звернути увагу на фундук, мигдаль та волоський горіх.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: