Лікар розвіяв міфи про популярні напої

Лікар розвіяв міфи про найпопулярніші напої.
За словами фахівця, від газировок та фруктових соків слід відмовитися насамперед через велику кількість цукрів, а на постійній основі найкраще вживати чай та каву. При цьому Олександр М'ясников підкреслив, що на тему кофеїновмісних напоїв є безліч необґрунтованих забобонів.
— Продукти, що містять кофеїн, усупереч спільній думці, можуть пити практично всі, включаючи гіпертоніків та сердечників, — зазначив лікар.
Олександр М'ясников додав, що після певної «адаптації» кава не викликає подальшого підвищення тиску гіпертоніків. Крім того, лікар нагадав, що регулярне вживання цього напою знижує ризик виникнення інфарктів, повторних інфарктів та аритмії. А чай, у свою чергу, містить велику кількість поліфенолів, які в багатьох випадках знижують ризик онкології.
Крім того, за словами фахівця, не варто вірити міфу про якусь «необхідну» кількість води, що випивається в день. Медик порадив прислухатися до власного почуття спраги, яке найкраще реагує на потреби організму та визначає норму для кожної людини.
Раніше дослідження розвіяло міф про шкоду кави для серця. Вчені стверджують, що вживання кави, навпаки, знижує ризик серцевої недостатності.
Вивчивши низку досліджень, аналітики Американської кардіологічної асоціації дійшли висновку, що у людей, які регулярно п'ють каву, ризик хвороб серця нижчий порівняно з тими, хто ігнорує цей напій.
- Вживання кави пов'язане зі зниженням ризику серцевої недостатності. Таким чином, кава може бути частиною здорового раціону, якщо вживати її без додавання цукру та жирних молочних продуктів, сказав кардіолог Пенні Кріс-Етертон.
Американські вчені виявили, що любителі шоколаду на 8% рідше страждають на серцеві захворювання, ніж ті, хто відмовляється від цих ласощів. Справа в тому, що природні сполуки какао, які називають флавоноїдами, покращують здоров'я кровоносних судин, допомагають зменшити запальні процеси і піднімають рівень корисного холестерину.


















