Геронтологи розробили дієту для максимального продовження життя

Раціон, що дозволяє максимально продовжити життя, визначили геронтологи з Університету Південної Каліфорнії.
Вчені проаналізували кілька сотень досліджень, присвячених харчуванню, його зв'язку з хворобами та тривалістю життя, впливу на здоров'я різних дієт, від кетодієти до веганської та голодування.
Основними особливостями раціону, здатного забезпечити найбільшу тривалість життя, стали помірне або високе споживання складних вуглеводів, низька, але достатня кількість білка, переважно рослинного, і достатня кількість рослинних жирів, що покриває близько 30% енергетичних потреб.
Всі прийоми їжі в ідеалі повинні відбуватися в проміжку 11-12 годин, а п'ятиденний цикл дієти, що імітує голодування (живлення в межах 750-1000 ккал, без тваринних білків і з мінімумом рослинних) здатний знизити резистентність до інсуліну і кров'яний тиск у людей з підвищеним ризиком захворювань.
«Багато бобових, цільного зерна та овочів; трохи риби; ніякого червоного м'яса чи переробленого м'яса і мало білого м'яса; мало цукру та рафінованого зерна; більше горіхів та оливкової олії, а також трохи темного шоколаду», — описали ідеальний раціон дослідники.
Однак варто мати на увазі, що може знадобитися корекція раціону — так людям старше 65 потрібно їсти більше білка, щоб компенсувати вікову втрату м'язової маси. Дослідники рекомендують у будь-якому випадку консультуватися з лікарем, перш ніж вносити у своє звичне харчування зміни.
Почитати ще:


















