Йогурт допомагає захиститися від раку молочної залози.

Щоденне вживання натурального йогурту підвищує шанси уникнути раку грудей.
Вчені з факультету здоров'я та медицини університету Ланкастеру діляться ідеєю, що знайшли доступний профілактичний засіб проти раку молочної залози у вигляді йогурту.
Вчені кажуть, що їхні докази підтверджуються доказами того, що рак викликає бактеріальне запалення. А саме йогурт містить корисні бактерії, що ферментують лактозу, подібно до бактерій, або мікрофлори, що знаходяться в грудях жінок, які колись годували грудьми.
– Тепер ми знаємо, що лактація змінює мікрофлору грудей. Бактерії, що ферментують лактозу, зазвичай зустрічаються в молоці і, ймовірно, займають грудні протоки жінок під час лактації та протягом певного періоду після неї, - пояснює один із авторів дослідження доктор Рейчел Рігбі.
Вчені ґрунтуються на дослідженнях, які довели, що бактерія ферментації лактози в жіночих грудях є захисною, оскільки щороку грудного вигодовування знижує ризик раку молочної залози на 4,3%.
Вони дійшли висновку, що стовбурові клітини, які діляться, щоб поповнити слизову оболонку молочних проток, знаходяться під впливом мікрофлори, а вона, як було доведено на прикладі інших органів, таких як товста кишка та шлунок, збільшує ризик розвитку пухлини.
Вчені роблять висновок, що однією з причин раку може бути запалення, спричинене шкідливими бактеріями. Подібний сценарій, ймовірно, матиме місце і у випадку молочної залози. Тому щоденне вживання йогуртату може бути пов'язане з витісненням шкідливих бактерій корисними.


















