Погане харчування може призвести до втрати зору

Переглядів: 529
Погане харчування може призвести до втрати зору

Американські вчені виявили зв'язок між поганою дієтою та віковою дегенерацією очей.

Учасники дослідження, які дотримувалися дієти з високим вмістом червоного та обробленого м'яса, смаженої їжі, рафінованого зерна та молочних продуктів з високим вмістом жиру, втричі частіше схильні до захворювання сітківки ока.

Цей стан називається пізньою стадією вікової макулярної дегенерації (AMD) ока і є незворотним захворюванням, яке впливає на центральний зір людини, позбавляє його здатності керувати автомобілем, знижує якість повсякденного життя.

- У наших інтересах виявити захворювання на ранній стадії, щоб запобігти його розвитку. Саме тому відкриття факту, що дієта відіграє роль у захворюванні очей, має велику перспективу, – сказала дослідник Шруті Діг.

Виявляється, західний раціон харчування, який визначається як високий рівень споживання червоного та обробленого м'яса, смаженої їжі, рафінованого зерна та молочних продуктів з високим вмістом жирів, може бути фактором ризику розвитку пізньої стадії AMD.

 У цьому дослідженні ми спостерігали, що люди, які не мали вікової макулярної дегенерації на початку нашого дослідження і які повідомляли про часте вживання нездорової їжі, з більшою ймовірністю розвинули захворювання, що загрожує зору приблизно через 18 років, - продовжує один із авторів дослідження вчений  Емі . Міллен.

За його словами, дана наукова робота надає додаткові докази того, що дієта має значення для здоров'я очей. Тепер дослідники можуть прямо сказати, що якщо у вас рання стадія вікової макулярної дегенерації, у ваших же інтересах обмежити споживання обробленого м'яса, смаженої їжі, рафінованого зерна та молочних продуктів з високим вмістом жиру, щоб не втратити зір з віком.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: