Вчені з Китаю назвали напій довгожителів

Переглядів: 305
Вчені з Китаю назвали напій довгожителів

Регулярне вживання чаю сприяє профілактиці атеросклеротичних та серцево-судинних захворювань, а також збільшує тривалість життя.

Про це свідчать результати дослідження китайських вчених.

Фахівці провели масштабне опитування населення про регулярність вживання чаю, також було вивчено історії хвороб та свідоцтва про смерть пацієнтів. Загалом у дослідженні взяли участь понад 100 тисяч людей. Термін спостереження за пацієнтами становив 7,3 роки.

З'ясувалося, що у любителів чаю серцево-судинні та атеросклеротичні хвороби розвивалися в середньому на 1,41 років пізніше, ніж у тих, хто рідко вживав напій або не пив його. Крім цього, учасники віком від 50 років, які регулярно пили чай, жили в середньому на 1,26 року довше, ніж ті, хто рідко вживав цей напій.

На думку вчених, сприятливий вплив чаю на організм пов'язаний із поліфенолами — антиоксидантами, які входять до його складу, які знижують кров'яний тиск і зменшують кількість ліпідів у крові, завдяки чому суттєво знижується ризик виникнення серцево-судинних захворювань. У той же час вчені підкреслюють, що такою властивістю найбільше володіє зелений чай.

Зелений чай люблять мільйони людей планети. І не дарма – він корисний не менше, ніж мед чи відвар ромашки.

Мабуть, немає на світі популярнішого напою, ніж чай. Останнім часом особливою популярністю користувався саме зелений чай. Тому що він корисніший, красивіший і не псує емаль зубів. До того ж, на відміну від інших різновидів чаю, у ньому не відбуваються процеси ферментації та, як наслідок, зберігаються всі корисні антиоксиданти та поліфеноли.

Понад 73% людей з гарним самопочуттям щонайменше раз на тиждень зустрічалися з друзями, ходили до спортзалів, театрів, музеїв, а також перебували в різних громадських організаціях.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: