Вчені назвали продукти, що захищають від інфаркту

Переглядів: 517
Вчені назвали продукти, що захищають від інфаркту

Американські вчені з'ясували, що любов до продуктів із високим вмістом сірчаних амінокислот — м'яса, молока, горіхів — підвищує ризик серцево-судинних захворювань.

Низькобілкова їжа, на думку фахівців, навпаки, сприятливо позначається на здоров'ї. Схожий ефект, за деякими даними, справляють шоколад та какао-боби.

Дослідження, що тривало 16 років, в якому взяли участь понад півмільйона людей, показало: люди, які п'ють багато кави, як правило, рідше вмирають від серцево-судинних і респіраторних захворювань.

На думку німецьких вчених, це може бути пов'язане з дією білка р27, на активність якого опосередковано впливає кофеїн.

Експерименти показали, що p27 проникає в мітохондрії сигнальними шляхами, опосередкованим кофеїном. Там білок посилює процеси клітинного дихання. У деяких випадках він навіть здатний зупиняти запрограмовану загибель клітин серця через високі навантаження або ішемію. Щоправда, для цього людині треба випивати не менше чотирьох чашок кави на добу.

Фахівці попереджають, що те саме кількість кофеїну може по-різному діяти на людей. В одних носіїв алелі С навіть дві щоденні чашки кави можуть значно збільшити ризик розвитку інфаркту міокарда. А тим, кому від природи дістався варіант АА, та ж кількість, навпаки, покращить стан серцево-судинної системи.

Американські вчені, які проаналізували дані десятирічного спостереження за 11 тисячами добровольців, дійшли висновку, що для захисту від інсульту та інфаркту варто відмовитися від м'яса та молока або хоча б частково замінити їх овочами та фруктами. Згідно з результатами їх роботи, любителі низькобілкової їжі рідше страждали на кардіометаболічні захворювання.

На думку китайських фахівців, щоб мати здорове серце, треба не менше ніж три рази на тиждень пити зелений чай.

Дослідження Гарвардського університету показало, що випадки непомітного інфаркту трапляються майже так само часто, як гострого. Співавтор наукової роботи професор Джордж Плацкі розповів, що симптоми тихого інфаркту слабо виражені і тривають недовго, тому їх часто сприймають за звичайне нездужання та ігнорують.

Внаслідок цього на серці з'являються рубці, воно починає працювати гірше, а ризик повторного нападу сильно зростає.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: