Вчені попередили про нову небезпеку газованих напоїв

Часто вживання газованих напоїв серед дорослих підвищує ризик розвитку порушень ліпідного обміну.
Вчені з Університету Тафтса з'ясували, що у людей, які вживали газовану воду щодня, ризик розвитку одного з варіантів дисліпідемії – зниження концентрації ліпопротеїнів високої щільності або «хорошого» холестерину – був на 98% вищим, ніж у тих, хто пив цукрові напої набагато рідше. Вони також мають більше шансів з роками виявити підвищений загальний рівень холестерину.
Уточнюється, що вчені спостерігали за учасниками експерименту старшого та середнього віку упродовж дванадцяти років.
— Результати показали, що часте вживання солодких напоїв – газування, лимонаду чи фруктового пуншу – з віком може сприяти порушенню ліпідного обміну. Виходячи з цього є сенс відмовитися від них, щоб підтримувати здоровий рівень холестерину в крові, — пояснили автори дослідження.
Смертельна доза: півлітра газування на день збільшують ризик ранньої смерті.
Вчені проаналізували дані майже півмільйона жителів європейських країн і дійшли висновку, що ті, хто вживає 0.5 літра або більше газування на день, помирають у середньому в більш ранньому віці.


















