Вчені повідомили про несподівану користь знежиреного молока

Переглядів: 403
Вчені повідомили про несподівану користь знежиреного молока

Фахівці провели дослідження, в якому взяли участь 5834 дорослі особи. Спостереження за ними показало, що ті, хто п'ють знежирене молоко, менше схильні до біологічного старіння організму на відміну від тих, хто вживає молоко з високим вмістом жиру.

— Було дивно, наскільки сильною була різниця. Якщо ви збираєтеся пити молоко з високим вмістом жиру, ви повинні знати, що це призведе чи буде пов'язано з низкою значних наслідків, — зазначив професор Університету Бригама Янга Ларрі Такер.

Автори дослідження виявили взаємозв'язок між довжиною теломерів (кінцевих ділянок хромосом, одних із головних індикатора віку людини. - Прим. Авт.). і жирністю споживаного молока, а також частотою його вживання.

Виявилося, що за кожний додатковий відсоток жирності теломери вкорочувалися на 69 основних пар нуклеотидів, що відповідає більш ніж чотирьом біологічним рокам.

Примітно також, що теломери у людей, які зовсім не пили молоко, також виявилися коротшими, ніж у тих, хто вживав знежирене молоко.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: