Вживання сої зменшує ризик коронарної хвороби серця

Вчені порекомендували включити до раціону тофу
Команда американських і китайських вчених виявила, що вживання сої та інших продуктів, багатих на ізофлавони, дозволяє зменшити ймовірність розвитку коронарної хвороби серця.
У дослідженні використали дані понад 200 тисяч американців. Усі учасники на момент початку збору даних не мали ні онкологічних, ні серцево-судинних захворювань. Вчені проаналізували інформацію про здоров'я, щоденну активність, а також харчові звички. Так, наприклад, для кожного учасника було пораховано регулярного споживання продуктів, які містять ізофлавони. Основним їх джерелом стало тофу.
За період проведення дослідження було зафіксовано 8359 випадків коронарної хвороби серця. Вживання продуктів харчування, багатих ізофлавонами, дозволило зменшити ризик розвитку захворювання на 13%. При вживанні тофу частіше за один раз на тиждень ризик знизився на 18%. Однак соєве молоко не дало такого ефекту. Найкраще вживання соєвих продуктів вплинуло на здоров'я молодих жінок.


















