Пива, що випивають по склянці пива на день, мають більше шансів стати довгожителями

Переглядів: 403
Пива, що випивають по склянці пива на день, мають більше шансів стати довгожителями

Такого висновку дійшли вчені з Нідерландів.

Дослідники з Маастрихтського університету проаналізували дані 5.5 тисяч людей, зібрані протягом двадцяти років спостережень. Вони виявили позитивну кореляцію між помірним щоденним прийомом пива та тривалою тривалістю життя. 

За результатами аналізу виявилося, що чоловіки, які випивають по одній склянці пива, мають на 81% більше шансів дожити до сторіччя. Для жінок помірне вживання пива збільшує шанси стати довгожителем лише на 30%.

На думку авторів дослідження, такі результати доводять, що вживання малих доз алкоголю може бути корисним для запобігання захворюванням серцево-судинної системи, які є однією з головних причин смертності. Однак вони підкреслили, що дані не можна використовувати як доказ того, що непитущим людям необхідно змінювати свій спосіб життя. Поточний аналіз не дозволяє встановити, чи стали помірно питущі здоровіше через пиво чи вони могли дозволити собі пити пиво щодня через міцне здоров'я.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: