Часте вживання молочки підвищує ризик розвитку раку простати

Переглядів: 341
Часте вживання молочки підвищує ризик розвитку раку простати

Вчені Університету Лома Лінда з'ясували, що чоловіки, які постійно вживають молоко та молочні продукти, частіше стикаються з раком простати. Стаття з'явилася в American Journal of Clinical Nutrition.

У дослідженні взяли участь більш ніж 28 тисяч північноамериканських чоловіків, у яких спочатку не було онкології. Спостереження тривало вісім років. За підсумками рак простати було виявлено у 1254 учасників.

У чоловіків, які споживали близько 430 грамів молока на день, ризик розвитку раку передміхурової залози на 25% підвищувався в порівнянні з тими, хто споживав лише 20,2 грама молочки.

Найбільш інтенсивне зростання ризиків спостерігалося при вживанні 150 г молочних продуктів на день. Експерти пов'язують це з наявністю статевих гормонів у молоці.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: