Дієтологи заборонили їсти ковбасу

Під заборону потрапили також знежирене молоко, рафіноване борошно тощо.
Дієтологи з Іспанії виступили проти ковбаси та інших продуктів. Як повідомляє, вчені спростували твердженням, що їсти можна все, але в міру, перерахувавши продукти, які слід виключити з раціону.
За словами дієтологів, до списку заборонених продуктів потрапили ковбасні вироби. Такі продукти шкідливі для людини, оскільки на 50% складаються з крохмалю, добавок та інших речовин.
Знежирені молочні продукти також шкідливі. Іспанські дієтологи посилаються на дослідження американського вченого Девіда Людвіга . Представник Гарвардського університету з'ясував, що молоко та молочні продукти з низьким вмістом жиру містять цукор. Такі молочні продукти мають низьку поживність.
Шкода організму може завдати рафінована мука. Дієтологи попереджають, що через неї відбуваються різкі підвищення та падіння рівня глюкози у крові. Це може призвести до розвитку діабету. Заміною рафінованого борошна вчені називають цільнозернове.


















