Французькі вчені: ультраперероблені продукти скорочують життя

Переглядів: 339
Французькі вчені: ультраперероблені продукти скорочують життя

Дослідники з паризького університету зробили експеримент. Вони проаналізували дані десятків тисяч людей віком від 45 років, які сім років щодня повідомляли про свій раціон харчування.

У ході експерименту вчені встановили, що вживання ультраоброблених продуктів спричиняє передчасну смерть. Такими продуктами є ті, які містять харчові добавки: ароматизатори, барвники, підсолоджувачі та емульгатори. Сюди відносяться всі страви швидкого приготування.

"Ультраоброблених продуктів стало значно більше за останні кілька десятиліть, і вони можуть призвести до зростання кількості смертельних випадків від неінфекційних захворювань", - наводить слова фахівців портал LiveScienсе.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: