Правильне вживання кави збільшує тривалість життя на 30%
Дата публікації: 14 червня 2022 р.
Переглядів: 453

Вчені Південного медичного університету Гуанчжоу (Китай) з'ясували, що правильне вживання кави може збільшити тривалість життя.
У ході дослідження, матеріали якого опубліковані в журналі Annals of Internal Medicine, вчені з'ясували, що люди, які регулярно вживають непідсолоджену каву, мають на 16-20% менше шансів померти, ніж ті, хто не п'є кави. При додаванні до напою однієї чайної ложки цукру цей показник збільшується до 29-31%.
Старший дієтолог медичного центру Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі (США) Дана Елліс Ханнс не вважає такі висновки несподіваними, оскільки кава є корисним протизапальним напоєм.
"Чорна кава найкорисніша, тому що в ній містяться поліфеноли та антиоксиданти, але немає запальних сполук, які можна знайти в цукрі та в добавках типу вершків", - цитує Ханнс Eat This, Not That.
Лікар додала, що у кави з однією ложкою цукру ефект буде тим самим, і порекомендувала уважно ставитися до кількості цукру, що вживається.
Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!


















