Стало відомо, від якої їжі розвивається рак простати

Переглядів: 482
Стало відомо, від якої їжі розвивається рак простати

Фахівці з Медичного науково-дослідного центру при Університеті Макгілла знайшли прямий зв'язок між харчуванням та розвитком раку простати.

Автори дослідження дійшли висновку, що вживання насичених жирів імітує надмірну експресію онкогену MYC і таким чином прискорює розвиток раку простати. При скороченні їх частки в раціоні розвиток раку передміхурової залози на початкових стадіях сповільнюється.

Вивчивши раціон 319 пацієнтів та експресію гена MYC, вчені встановили, що ті, хто вживав багато насичених жирів, мали в чотири рази більшу ймовірність померти від раку простати, ніж ті, хто віддавав перевагу менш жирній їжі.

Вчені пояснили, що у пацієнтів, які страждають на рак простати, передміхурова залоза містить як пухлинні клітини, так і здорові. Дослідження показало, що вживання насичених жирів впливає на транскрипційні фактори лише пухлинної тканини.

Фахівці вважають, що результати дослідження можна застосувати для розробки спеціальних дієт для онкохворих. Насичені жири містяться в червоному м'ясі, молочних продуктах, пальмовому та кокосовому маслах.

Фахівці повідомили, що вживання грибів тричі на тиждень здатне на 17% зменшити ризик розвитку небезпечного захворювання.

Група біологів з Індії та США з'ясувала, що вживання м'якоті та кісточок гранатів знижує ймовірність розвитку раку, а також пригнічує запалення в кишечнику.

Вчені довели, що пісна дієта захищає жінок від раку та діабету.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: