Вчені назвали продукт, що знижує ризик смерті від інсульту та інфаркту

Переглядів: 522
Вчені назвали продукт, що знижує ризик смерті від інсульту та інфаркту

Регулярне вживання перцю чилі здатне знизити ризик смертності від серцево-судинних та цереброваскулярних захворювань.

Італійські вчені із Середземноморського інституту неврології Neuromed провели масштабний експеримент, у якому взяли участь майже 23 тисячі людей. За їхнім станом спостерігали упродовж восьми років.

Виявилося, що люди, які вживали червоний гострий перець щонайменше чотири рази на тиждень, на 40% рідше вмирали від серцевого нападу і більш ніж на 50% — від захворювань судин головного мозку порівняно з тими, хто вживав цей продукт рідко чи взагалі. нього відмовився.

При цьому один із авторів публікації, епідеміолог Марія Лаура Боначіо уточнила, що зв'язок між зниженням ризику смертності та раціоном харчування не встановлений.

На думку вчених, необхідні подальші дослідження, які дозволять зрозуміти механізм впливу перцю на організм людини .

Фахівці з'ясували, що вживання бобових знижує ризик інфарктів та інсультів на 10%. За словами вчених, це пояснюється високим вмістом клітковини, білка та інших мікроелементів у цих продуктах. Особливо наголошується, що боби містять мало жирів, мають низький глікемічний індекс та не містять холестерину.

Раніше дослідники американського університету Колорадо у Боулдері з'ясували, як режим сну впливає на ризик виникнення серцевого нападу.

За словами фахівців, відсутність здорового сну може призвести до проблем із серцем навіть за наявності регулярних тренувань та здорового способу життя.

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: