Вчені розповіли про користь кави у запобіганні раку
Дата публікації: 5 червня 2022 р.
Переглядів: 372

Протягом семи років вчені проводили дослідження за участю майже 472 тисяч осіб, з яких понад 75% регулярно вживали каву.
За час спостереження понад три тисячі добровольців виявили гепатоцелюлярну карциному — найпоширеніший первинний рак печінки.
При цьому з'ясувалося, що у любителів кави, меленої або розчинної ризик розвитку цього типу онкології був на 50% нижче, ніж у інших пацієнтів.
Фахівці відзначають також, що добровольці, які вживали каву, частіше за інших курили, вживали алкоголь, мали високий рівень холестерину, проте це не збільшило їхні шанси захворіти на рак. Крім того, у цієї групи не було схильності до діабету, цирозу печінки, каменів у жовчному міхурі та виразці шлунка.
Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!


















