Вчені розповіли про режим харчування, що збільшує ризик ранньої смерті

Переглядів: 374
Вчені розповіли про режим харчування, що збільшує ризик ранньої смерті

Фахівці Університету Східної Фінляндії виявили зв'язок між раціоном харчування та ризиком ранньої смерті.

Вчені протягом 22 років стежили за життям 2641 особи віком від 42 до 60 років. Дослідники дійшли висновку, що ризик ранньої смерті найбільше впливало часте вживання тваринного білка.

Виявилося, що люди, які вживали понад 200 грамів м'яса щодня, мали на 23% вищий ризик смерті. При цьому любителі продуктів, що містять рослинний білок, навпаки, могли похвалитися найкращим здоров'ям та жили довше.

За результатами дослідження фахівці порадили вживати не більше 100 г м'яса на день і включити в раціон квасолю, сочевицю, горіхи та інші джерела рослинного білка .

Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!

Почитати ще: