Вчені заявили про користь натуральної кави під час схуднення
Дата публікації: 26 червня 2022 р.
Переглядів: 343

Вчені Ноттінгемського університету у Великій Британії з'ясували, що кофеїн сприяє схуднення, розщеплюючи один із видів жирової тканини в організмі людини.
Дослідження показало, що вживання кофеїну активізує бурий жир, що сприяє спалюванню калорій. Крім того, він надає терапевтичний вплив на хворих на ожиріння та діабет.
При цьому йдеться лише про натуральну каву.
А ось швидкорозчинна кава лише сприяє набору ваги, каже кандидат медичних наук Римма Мойсенко . Крім того, він може зашкодити людям із високим тиском.
Приватне вживання кави веде до негативних наслідків здоров'я людини, заявили медики.
Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!
Почитати ще:

Магнітна буря 8 червня: з якою силою штормить
8 червня 2026 р.

День ангела 8 червня: кого та як вітати з іменинами
8 червня 2026 р.
















