В Університеті Брауна пов'язали споживання риби з раком

На сайті телеканалу Sky News повідомляється, що в університеті Брауна в США було проведено дослідження, згідно з яким люди, які з'їдають 300 грамів риби на тиждень (42,8 грами щодня), частіше хворіють на рак на 22%, ніж ті, хто споживає в день всього 3,2 грами.
У дослідженні взяли участь 491 367 дорослих у США у віці близько 62 років, що повідомляють частоту споживання смаженої риби, несмаженої риби та тунця, порівнюючи з попереднім містом, а також розміри порцій. Потім фахівці розрахували частоту випадків раку шкіри, що розвинулися за 15-річний період.
1% людей отримав злоякісну меланому, а 0,7% – передраковий стан або меланому стадії 0. порівняно з вживанням лише 0,3 грама.
Щодня споживали 14,2 грами тунця, також наражалися на ризик — він підвищувався на 20 відсотків.
Серед пояснень авторів роботи – наявність у рибі таких забруднюючих речовин, як поліхлоровані біфеніли, діоксини, миш'як та ртуть. У цьому ризик розвитку меланоми міг бути викликаний іншими звичками життя.


















