Вчені назвали харчові добавки з вітаміном D марними
Дата публікації: 9 липня 2022 р.
Переглядів: 333

Фахівці заявили про марність прийому вітаміну D, оскільки він не впливає на стан кісток людини.
Вчені провели 81 дослідження. Проаналізувавши результати, вони встановили, що вітамін D не запобігає переломам і не покращує мінеральну щільність кісткової тканини.
За словами авторів дослідження, подібного ефекту реально досягти лише природним шляхом — приймаючи сонячні ванни, вживаючи риб'ячий жир, морепродукти та гриби.
Дослідження проводилися серед людей пенсійного віку, проте, як стверджують фахівці, їх результати стосуються всіх
Якщо побачили помилку, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter!
Почитати ще:

День ангела 8 червня: кого та як вітати з іменинами
8 червня 2026 р.

















