Вчені пов'язали вживання алкоголю із тривалістю життя

Навіть незначні порції алкоголю становлять небезпеку здоров'ю людини.
Регулярне вживання алкоголю збільшує шанс передчасної смерті на 20% незалежно від віку.
- Усі звикли думати, що можна спокійно пропускати по одній-дві склянки вина чи пива на день, і деякі наші колеги навіть стверджують, що подібний «ритуал» корисний для здоров'я. Нам вдалося показати, що регулярне вживання навіть найменших порцій алкоголю помітно підвищує ймовірність ранньої смерті, — наголосили дослідники.
За останні кілька років вчені наводили різні дані щодо впливу алкоголю на здоров'я людини. Так, деякі заявляли про користь регулярного вживання вина чи пива у малих дозах. З іншого боку, багато досліджень пов'язують алкоголь із розвитком різних форм раку. Наразі експерти підтвердили, що регулярне вживання призводить до ранньої смертності незалежно від віку .
Почитати ще:


















